חדשות

מוקד תלונות - תחבורה ציבורית

לאחרונה הצטברו אצלנו מספר תלונות על לקויים בשרות של 'אגד תעבורה' איחורי קווים ואוטובוסים שלא מגיעים, בשלב ראשון ביקשנו שאת התלונות תפנו ישירות למוקד החברה. 

כעת אנו מבקשים שכל תלונה תשלח ישירות למוקד התלונות של משרד התחבורה, שהוא האחראי והמפקח על המפעיל, בידי המשרד כלים כמו קנסות על מנת לוודא שהשרות מסופק על פי התנאים עליהם התחייב הזכיין במכרז. 

אנו יודעים שבאגד תעבורה יש קשב ורצון להשתפר אך הגענו לשלב שדורש גם התערבות של משרד התחבורה. 

טופס תלונה מקוון לחץ כאן