דרכי תקשורת לקבלת מידע מהמועצה

תושבי הר חברון, להלן רשימת דרכי התקשורת לקבלת הודעות המועצה ולהפניית שאלות והעברת מידע- 

 

מוקד 'קו חם'- מענה טלפוני ע"י צוות המועצה בין השעות 9:00-16:00 במספר- 02-9969161

הר חברון- האתר הרשמי-
כל שירותי המועצה מונגשים ברשת: מילוי טפסים, הרשמות לאירועים, ביצוע תשלומים, מידע על פעילות המחלקות, ספר טלפונים, הודעות וידיעות. בזמני חירום פועל האתר בגרסת חרום ומספק מידע רציף בתיאום עם פיקוד העורף. כתובת האתר: https://www.hrhevron.co.il/

 

יישומון הר חברון-
האפליקציה שמרכזת את כל שירותי המועצה: רישום לאירועים, ביצוע תשלומים, מילוי טפסים, ספר טלפונים והודעות.
להורדת האפליקציה: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.ctconnect.harhevron

 

פייסבוק "מועצה אזורית הר חברון"-
עדכונים חמים על אירועי תרבות, סיכומי פעילויות ודיווחים על שירותי המועצה.
לצפייה בדף: https://www.facebook.com/Har.Hevron

 

הודעות טקסט- 

רשימת תפוצה של הודעות SMS חשובות- תרבות ומידע חינוי, להצטרפות לקבלת הסמס: https://www.hrhevron.co.il/newsletter/

 

ניוזלטר -

עדכון שבועי הנשלח לתיבות הדואר האלקטרוני של התושבים ומרכז את הידיעות המרכזיות והאירועים המתוכננים. בעת חירום מופצים לכתובת המייל הודעות ועדכונים שוטפים.  קישור: https://www.hrhevron.co.il/newsletter/

 

 

קבוצת ווטסאפ "הר חברון עכשיו"-

קבוצת ווטסאפ המעדכנת בנושאי כבישים, חשמל, מים ותשתיות בלבד. בקבוצה מאופשרת שליחת הודעות על ידי מנהלים בלבד. ניתן להצטרף לקבוצות על בסיס מיקום היישוב בהר חברון- צפון, מזרח, מערב ודרום. להצטרפות: https://www.hrhevron.co.il/902/