הוראות שימוש באפליקציית מד"א שלי ודיווח שעות

מטרתה של האפליקציה היא החלפה של הדפסת שעון הנוכחות (לאלו שהיו עושים זאת).

עד היום, על מנת ששעות ההתנדבות יירשמו במערכת (לצורך הזמנת מדים, קבלת שי לחג, וכו')- היה צורך בהשתבצות מול אחראי מתנדבים שהיה משבץ אתכם במערכת הטיים- טייבל 

בגרסה החדשה של האפליקציה אמור להתבצע סנכרון בין הדיווח באפליקציה לבין שמירת השעות בטיים- טייבל   (בדף הבית של אתר ה-CRM, לאחר ההתחברות, אמורה להופיע רובריקה של 'משמרות אחרונות'. תעקבו אחריה..). שימו לב- שניתן לשבץ מתנדב גם בדיעבד. כלומר, אם עשים משמרת וגיליתם שהיא לא נרשמה לכם במערכת- ניתן לבקש מאחראי המתנדבים לעדכן זאת גם בדיעבד על מנת שלא תאבדו את השעות.

בכל מקרה, בכניסה לאפליקציית מד"א, בפינה הימנית העליונה, ישנן 3 נקודות ß שעון נוכחות ß 'כניסה' ß משימה: נהג אמבולנס ß בזמן משמרת: לסמן V ברובריקה 'תחנה' ואילו בזמן כוננות צירית לסמן V ברובריקה 'אמבולנס' ולהכניס את מספר האמבולנס.

שימו לב- עד שהסנכרון יעבוד באופן רציף, דיווח באפליקציה אינו מחליף את פתיחת שורת הכונן במוקד!

ואם ננסה לעשות קצת סדר בבלאגן, בהרשמה למשמרת ישנם 4 מקומות רישום-

  1. שיבוץ מול אחראי מתנדבים תוך שאתם מוודאים איתו כי אתם משובצים בטיים- טייבל,
  2. בתחילת המשמרת- דיווח שעות באפליקציה,
  3. בעליה לאמבולנס- כניסה לטאבלט צורך הצבת הצוות על האמבולנס וקבלת מקרים. 

    בהצלחה